ramki pod tablice rejestracyjne

Specjaliści od reklamy doskonale wiedzą, że skuteczny przekaz reklamowy musi dzisiaj przede wszystkim zaskakiwać, by w ogóle zwrócić uwagę potencjalnych odbiorców, a później wywołać potrzebę zakupową. To zresztą dlatego wykorzystywane są coraz to nowsze narzędzia reklamowe, nierzadko te nietypowe. Stawia się na reklamę zewnętrzną, bo ta daje szerokie pole do popisu. Obecnie powszechnie wykorzystywany jest samochód jako nośnik reklamy. Jak umieszczać na nim przekaz? Poniżej przedstawiamy najbardziej skuteczną formę, która trafia do wszystkich uczestników ruchu drogowego, a przy tym jest przez nich w całości akceptowana.

Reklama na samochodzie – jak stosować?

Przede wszystkim warto zaznaczyć, że reklama samochodowa jest skuteczna najbardziej wtedy, gdy jest stosowana we flocie aut. To świetny zabieg na działania marketingowe w firmach, które dysponują rozbudowanymi zasobami pojazdów służbowych. Dzięki temu znacznie zwiększają się zasięgi dotarcia do potencjalnych klientów.

Samochód daje różne możliwości reklamowe. Najczęściej stosuje się naklejki z promocyjnymi grafikami. Te mogą być wykorzystywane na tylnych szybach. Charakteryzują się na tyle dużą powierzchnią reklamową, że bez problemu nanosić można nie tylko hasło reklamowe czy dane teleadresowe firmy, ale również logotypy, grafiki czy nawet podstawowe informacje o produktach czy usługach.

Nieco mniej przestrzeni, ale jednak znacznie bardziej zaskakujący i przykuwający uwagę daje tzw. kogut na dachu auta. Przypomina ten, jaki jest typowy dla taksówek, jednak różni się zamieszczanym przekazem. „Kogut” nierzadko posiada głośnik albo świeci się różnorodnością barw. Może zawierać logotyp albo numer kontaktowy.

Jeszcze mniejszą powierzchnię reklamową dają ramki pod tablice rejestracyjne, ale to te są najbardziej akceptowane przez uczestników ruchu drogowego. Nie rozpraszają, informacje są subtelne, lecz dobrze zapamiętywane – każdy kierowca musi przecież zwracać uwagę na tył jadącego przed nim auta. Ramki na tablice rejestracyjne to także niedroga inwestycja w reklamę, jeśli weźmiemy pod uwagę, że można zamieścić na nich dane teleadresowe, hasło czy logotyp firmy.

Skuteczność reklamy samochodowej

Wiadomo na pewno, że reklama na samochodzie jest skuteczna i może mieć zakładane zasięgi, ale powinna być raczej stosowana jako narzędzie uzupełniające ogólną strategię marketingową. Tego rodzaju reklama zewnętrzna stosowana samodzielnie raczej nie przyniesie zamierzonych efektów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here